13 Şubat 2014 Perşembe

Kilo Verme / Verememe

Diren İnsülin yazımdan sonra 1,5 ay geçti. Bana ilk 15 günde, ilaç içmeme rağmen kilo verdiremeyen diyetisyeni tabii ki bıraktım. Önceleri kendi kendime dikkat ederek devam ettim. Ama yine sonuç alamayınca Elif Ezgi Uzmansel'in listelerine tekrar başladım. Yalnız bu sefer direkt olarak 2.haftadan başladım. Hatta onunda ortasından çarşamba gününden :) 

16 gündür listelere devam ediyorum. Cumartesi gününe kadar her şey güzeldi. 11 günde tam 2 kilo vermiştim. Ama pazartesi gününden bu yana 1 kilosunu geri aldığımı fark ettim. Bayan olmanın, her ay yaşadığımız değişimlerin etkisinin olduğu bir gerçek. Ben yinede azim ve kararlılıkla listelere devam ediyorum. 

Bakmayın İnsülin Direnci teşhisinden bu yana toplamda 3 kilo vermiş durumdayım ama ben ilacın etkisi ile daha hızlı kilo vereceğimi düşünüyorum. Evdeki hesap her zamanki gibi çarşıya uymadı. Buna da şükür deyip yolumuza devam edeceğiz. Umarım bu sefer kilo verdiğim gibi aynı kiloda kalmayı da başarabilirim.     

Hiç yorum yok :