20 Şubat 2014 Perşembe

Cakes Pasta Malzemeleri

Kızımın dişbuğdayı için yaptığım şeker hamurlu kurabiyeler ve lolipop keklerimi biliyorsunuz. Bunları yapmak için Ankara'da uzun süre alışveriş yapacak yer aradım. Nereye gitsem memnun kalmadım. Aradığım ürünü bulamadığım gibi benimle aklı başında doğru düzgün ilgilenecek birilerini de bulamayınca internetten alışveriş yapmıştım. Ta ki bugüne kadarmış. Bugün Karum İşmerkezinde açılalı daha bir hafta bile olmamış bir pasta malzemeleri dükkanı ve sahibesiyle tanıştım. Asena Hanım, "pasta malzemeleriniz artık çok yakınınızda" diyor sizleri de bekliyor. Fotoğraflardan anlaşıldığı üzere kendimizi tutamayıp kız kardeşimle alışverişte yaptık. 

Kelebek Kek Kalıbı

Çok lezzetli ve yumuşacık şeker hamuru

Kelebek Basmalı Kupat (kurabiye ve şeker hamuru kesmek için), Gıda Boyaları, Ortanca şekilli silikon kalıp


1 yorum :

Palas Pandıras dedi ki...

Hakkımızdaki güzel görüşleriniz ve yazınız için çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz. Her zaman bekliyoruz, sevgiler.