29 Mayıs 2014 Perşembe

Binbir surat buzdolabı magneti


Bizim küçük hanım bir süredir buzdolabı üstündeki süslerle pek haşır neşir olmaya başladı. Binbir emekle toparladığım magnetlerimi heba etmemek için bende kendisine el emeği göz nuru resimdeki magnetleri hazırladım. Hem eğitici de oldu. 

Yapımı azcık vakit alıyor. Birde kağıt gibi ince magneti bulmak zor olabilir. Büyük kırtasiyeler de mevcut. Özellikle çıktı alınan merkezlerde bulabilirsiniz. İnce oldukları için çok kuvvetli mıknatıs değiller ama bu iş için idealler. Çıktılar konusunda hazıra kondum. Severek ve yakından takip ettiğim bloglardan biri olan ETKA'CA dan indirdim. Kendilerine emekleri için teşekkür ederim. ETKA'CA yı takibe almanızı şiddetle tavsiye ederim. Konuyla ilgili yazıya ulaşmak için tık tık..


Ofiste çıktıları aldıktan sonra ev de tek tek kestim. Boş yüzü direkt olarak çift taraflı bant ile buzdolabına yapıştırdım. Gözleri, ağızları ve burunları tek tek kestim. Aynı ölçülerde mıknatıslı kağıtları da kesip çift taraflı bant ile birbirlerine yapıştırdım. Sabah buzdolabında ki bu kocaman yüzü görünce küçük hanım çok şaşırdı. Benim magnetler de böylece huzura kavuştu. 


Hiç yorum yok :