4 Kasım 2013 Pazartesi

Uygunadim.com'dan hesaplı alışveriş

Takip ettiğim bloglardan biri olan Legabebe'nin bu yazısı sayesinde uygunadim.com ile tanıştım. Tanıştığıma da çok memnun oldum, sizinle de paylaşmak istedim. uyugunadim.com bir alışveriş sitesi. Basic Kozmetikler, deterjanlar, bebek bezleri gibi aklınıza gelebilecek bir çok ürün var ve hepsi bildiğiniz, her gün marketinizden aldığınız ürünler. 

13 aylık kızı olan bendeniz önce bebek bezlerine atladım. Ancak huggies yoktu. Biraz hayal kırıklığına uğradım. Ancak kargo parası vermemek için 100 TL lik alışverişimi tamamladım. Uygunadim.com da herşey gerçekten uygun fiyatlı ciddi miktarda indirimli. Ancak bu fiyatlardan alışveriş yapmanız için üye olurken parter kodu girmeniz gerekiyor. Benim partner kodumu kullanarak üye olmak isterseniz tıklayın. 

Sıra ikinci siparişime geldiğinde arama sayfasına huggies yazdım ve karşıma 16,96TL fiyatlarla ürünler çıkınca mutluluğuma diyecek yoktu. Bugün baktığımda fiyatlar 18,37 olmuş ancak yine de birçok yerden uygun. 

Özet olarak uygunadim.com'dan ugun fiyatlarla alışveriş yapmanızı tavsiye ederim. Son bir şey siparişi kargolamaları da çok uzun sürmüyor. 2 günde elinize ulaşıyor. 

4 yorum :

KADINLARIN DÜNYASI dedi ki...

Merhaba!Çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz.Blogunuzu gezerken cricut mini makinesi dikkatimi çekti.İnternetten araştırdım ancak amazon sitesi türkiyeye bu ürünü artık satmıyormuş.Eğer kullanmıyorsanız elinizdeki cricut mini makinesini satın alabilir miyim?Eğer satarsanız fiyat olarak ne düşünürsünüz?Teşekkürler...

ogu dedi ki...

Nazik yorumunuz için teşekkürler. Cihaz çalışıyor ancak tam randıman alamıyorsunuz, çünkü asıl işi yapan küçük bıçağı köreldi. Bıçak almak istedim ancak sizinde dediğiniz gibi Türkiye'ye gönderim yapmıyorlar. İşinize yaramayacağı için satmak istemiyorum. Ah ah randıman alabilseydim neler neler yapacaktım :( Sevgiler

KADINLARIN DÜNYASI dedi ki...

Ben dediğinizi ve iyi niyetinizi anladım.Benim ingiltereden uçlarını getirtme olanağım var.Makinenizi çalışır durumda olduğu için almayı isterim.Bana uygun bir fiyatla satarsanız çok memnun olurum.

KADINLARIN DÜNYASI dedi ki...

Tekrar Merhaba!Gene rahatsız ediyorum fakat makineden vazgeçtiğimi belirtmek istedim.Lütfen kusura bakmayın rahatsız ettiysem.