18 Kasım 2013 Pazartesi

Diş Buğdayı Hazırlıkları

İki hafta sonra geçikmiş diş buğdayımızı yapmaya karar verdik. Kuzucuk Eylül doğumlu ilk dişlerini de temmuz başında çıkardı ancak tüm akraba ve arkadaşlarımız yaz tatilinde olduğundan ve arkasından da bayram tatilleri geldiğinden organizasyonu ancak yapabildik. 

İşe haftasonu Ankara'daki pasta malzemeleri satan dükkanları (Rize Gross, Pastacılık Dünyası) gezerek başladım. Ancak umduğumu bulamadım. Her şeyi bir yerden tek seferde almak istedim ama başaramadım. Ben de eve dönüp İnternet de araştırdım ve Barmar'ı buldum. Köklerinde İzmirlilik hatta Karşıyakalılık olan benim İzmir'deki bu dükkana kanım kaynadı. Siparişimi verdim. Neler aldım derseniz... neler almadım ki :) Kurabiye kalıpları, şeker hamuru ve malzemeleri, lolipop keklerim için süsleme malzemeleri ve çubukları. 

Siparişlerimin elime ulaşmasını beklerken bende salon ve masa süslemelerini hazırlamaya başlamalıyım. Öncelikle neler yapacağıma karar vermem lazım. 

- Doğumgününde banner yapmıştım. Aynı kalıpları kullanarak dişim çıktı bannerı yapmalıyım.
- Hediyelik Çikolatalar için ambalaj kağıdı
- Peçetelikler
- Buğday/Hedik ne derseniz; kaselerine saplanacak kürdan süsleri
- Büyük Çerçeve için Kuzunun dişlerinin göründüğü bir fotoğraf
- Kapı için Partimize Hoşgeldiniz

Birde yemek listesi yapmak lazım

- Börek
- Tuzlu Kurabiye
- Zeytinezmeli Kıtır
- Rus Salatası
- Lolipop Kek
- Diş Kurabiyeleri
- Kısır / Mercimek Köftesi
- Top Köfte, domates sosu ile
- Diş Buğdayı/Hediği
- Zeytinyağlı Dolma
- Kanepe
- Makarna Salatası vb...

Kimler Gelecek; Anneanne/ Babane, Anneler, Teyzeler/Yengeler, Kardeşler, Kuzenler, Komşular kaç kişi etti. 15+3. Yine kalabalık olduk, güzel oldu. 

Hiç yorum yok :