11 Şubat 2007 Pazar

Garip

Garip geldi bu iş şimdi bana...bir blog okudum adam 2001'in 6.ayından beri yazıyomuş...başlarda sapıtmış biraz ama aradan 6 yıl geçince büyümüş heralde artık daha aklı başında şeyler yazıyor gibi...adamı eleştirmekten değilde blog çılgınlığının boyutunu anlamak için yani... ee artık bende bunun bir parçasıyım...ilginç :)
Yani acaba diyorum... kendi kendine konuşana deli derler ya..deli olmadığımızı kanıtlamanın bir yolumu bu...yazıyorsun anlamlı, anlamsız...belki biri okur...okursa okur, okumazsa okumaz....ne biliyim kafam karıştı...
Ben aslında gezi manyağı olduğumu ispatlamak için yazmaya karar verdim...
çok mu geziyorum? hayır... Neden? Gezmeme param yetmiyor (daha doğrusu seyahate)... Aslında küçük bir geziye yeterde benim planladıklarım en az iki aylık bir program...İstanbul'dan başlayıp, Yunanistan, İtalya, Fransa, İspanya, Portekizi kapsıyor olması. Öyle sadece başkentleri gezmek beni kesmiyor illa bütün ülkeleri aynı seyahatte gezmem gerek... bir kerede gezicem bütün avrupa bitecek.. nedir bu zorunluluk bende bilmiyorum.... kendi kendime söz geçiremiyorum...devamlı planlıyorum ama uygulama yok!!
Buraya yazıcam hepsini... nerelere gideceğimi, nasıl gideceğimi...bir de böyle deneyelim...bakalım başarabilecekmiyim...belki sonra... gezip gördükten sonra yorumlarımıda yazarım...inşallah :)

Hiç yorum yok :