23 Aralık 2014 Salı

Tavsiye Kanalı Kampanyası - Loreal Paris Revitalift Magic Blur

Çook gecikmiş bir paylaşım olacak ama geç olsun güç olmasın demişler. 

Bu fotoğrafı 1 ekim günü çekmişim. Demek ki pakette 1 veya 2 gün önce elime ulaşmış ve o günden beri bu ürünü bir fiil kullanıyorum. Tanıyanlar beni bilir neredeyse hiç makyaj yapmam. Özel olarak kullandığım bir cilt bakım setim de yok. Ancak bu ürünü pek bir sevdim. 


Loreal Paris'in çıkardığı en son ürünlerden biri Revitalift Magic Blur. Adından da anlaşılacağı gibi yaşlanma karşıtı bir ürün. Yaşımdan dolayımı cici kilolarımdan mı bilmiyorum bu tarz bir ürünü kullanmak benim için erkenmiş gibi geldi. Ancak kremi denemem ile müptelası olmam bir oldu. Anında pürüzsüzleştirme diye lanse ettikleri krem gerçekten işe yarıyor. Kremi daha sürerken yüzünüz ince bir kadife kumaşla kaplanmış gibi hissediyorsunuz. Yağlı - Karma arası bir cilt tipim olmasına rağmen hiç bir ters etkiyle de karşılaşmadım. 2,5 aydır her gün kullanmama rağmen krem henüz bitmedi. Tavsiye Kanalı'na teşekkür ederim sayenizde süper bir kremle tanıştım. 

Hiç yorum yok :