15 Aralık 2014 Pazartesi

Anneme Dişbuğdayı Partisi


O nasıl bir başlık, olur mu öyle şey demeyin. Annem 2 senedir dişlerini yaptırıyor. Total implant. Üst dişlerinin tamamına implant yapıldı. Alt dişlerinde de problemler vardı onları da düzelttiler. Aslında daha kısa sürebilirdi ama annemin ara da guatr ameliyatı olması gerekti ve ameliyat yüzünden ara verilen diş yaptırma işi 2 senede ancak tamamlandı. 

Kızımın bütün dişlerinin çıkmasıyla annemin dişlerinin bitmesi neredeyse aynı zamana denk geldi. Kızıma ilk dişi çıktığında diş buğdayı yapmıştım. Bu kadar sıkıntı çektikten sonra anneme de bir kutlama yapmam lazım diye düşündüm. Her zamanki gibi kardeşimin de yardımıyla başladık hazırlıklara.

Önce elektronik bir davetiye hazırladım ve annemin arkadaşlarına gönderdim. Sonra "2014 diş güzeli" yazılı bir afiş hazırladım. 


Rossman markasını biliyorsunuzdur. Her türlü kozmetik malzemenin seyahat tiplerini burada bulabiliyorsunuz. Rossman'dan seyahat tipi diş macunlarından misafir adeti kadar alıp üzerine kendi hazırladığım etiketleri yapıştırdım. 



Hem dekoratif amaçlı hemde fotoğraf çekiminde kullanmak üzere dudak resmi çıktıları alıp çubuklara geçirdim. 


Misafirlerimizin yardımı ile sofra imece usulu hazırlandı. 


Asıl önemli noktayı söylemeyi unuttum. Tüm bunlardan annemin haberi yoktu. Anlayacağınız süpriz bir partiydi. Parti günü annemi çay içmeye davet ettim. O sırada herkes bizim evde toplandı ve beklemeye başladı. Pencereden annemin geldiğini görünce herkesi kapının önüne topladım. Annem kapıyı çaldı.... Kapıyı açmamla annemin şaşkınlığını görmenizi isterdim. O kadar insanı karşısında görünce küçük çaplı bir şok geçirdi. 




Hiç yorum yok :