23 Aralık 2013 Pazartesi

Sanal Alışveriş

Kızım doğduktan sonra haftasonu alışverişlerinden dönüş bize olmasa da eşyaları taşıyan eşime zor gelmeye başladı. Küçük hanım büyüyüp ağırlaştıkça bu işe bir çözüm bulalım dedik. Bebek bezlerini ucuz olduğu için zaten internetten söylüyordum (son zamanlarda uygunadım.com'dan). Deterjanlarımı Amway'den alıyordum. Ayda bir de olsa sebzelerimi İpek Hanım'ın Çiftliği'nden almaya başlamıştım ve sonunda haftalık mutfak alışverişimi de Migrosun Sanal Marketinden almaya başlayınca eşim tamamen rahatladı. Şimdilerde pazar günü genel Migros Sanal Market torbalarını kapıdan mutfağa kadar taşıyıp sonra da "alışverişden geldim çok yorgunum dinlenmem lazım" diyor :) Tek tük unuttuklarımız veya o an Migros da bitmiş ürünlerimizi tamamlamak için markete uğruyoruz. Bir tek etimizi kasap dan alıyoruz. Birde kıyafetleri görmeden giymeden henüz alamıyorum. Bazen yavaş yavaş asosyalleşiyor muyuz diye düşünmüyor değilim ama böylelikle kızımızla geçireceğimiz fazladan 3-4 saatimiz daha oluyor. Bence buna değer. Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok :