7 Ekim 2013 Pazartesi

Kedi Temalı 1 Yaş Doğumgünü

Kızımın kedi temalı doğum günü partisini geçen hafta yaptık. Bir süredir hazırlıklarını yapıyordum. Bir araya getirdiğimde aşağıdaki görüntü oluştu. Kızım henüz 1 yaşında olduğundan pek bir şey anlamadı ama tam benim istediğim gibi oldu.


Uçan Balonları doğum gününün sabahında Balonevi'nden aldık. Pastamızı internetten bulmuştuk. Angora pastanesi yine süper bir iş çıkararak aynısını yapmış. Fotoğrafta gördüğünüz geriye kalan her şey benim el emeğimdir. Lolipop kekleri Tchibo'dan aldığım makine ile yaptım. Yapması süslemesi zevkli ve keyifli. Çerçevenin çevresindeki pembe-sarı süsler, elyafdan yapıldı. Pinterestte nasıl yapılacağı var. (pompom flowers diye aratmanız yeterli veya tıklayın.) "Nil 1 Yaşında" bannerı, peçete sargıları, hediyelik olarak aldığım çikolataların ambalajları da benim tasarımım.  

Hiç yorum yok :