19 Eylül 2014 Cuma

El yapımı dekoratif 2


Kızımın doğum günü yaklaşırken bir DIY projesi ile karşınızdayım. Pinterest de gördüm ve bende yapabilirim dedim. Önce kocaman bir "2" çıktısı aldım. Neredeyse A3 ebatlarında. Sonra kırtasiyeden 50x70 mukavvayı aldım. Evde daha önceki çalışmalarımdan kalma sıcak silikon tabancam ve yünlerim vardı. Bir de tabii kızımla nasıl olsa bir aktivitede kullanırım  diye biriktirdiğim kağıt havlu ruloları... 

Yapılışına gelirsek; çıktı aldığım 2 yi kestim. İki mukavva arasını rulolarla dolduracağım için ruloları çeşitli ebatlardan kesip 2 şeklini oluşturdum. 


Aralarına sıcak silikon sıkıp 2 şeklini oluşturdum. Kağıttan kestiğim 2'leri kalıp olarak kullanıp mukavvayı da kestim. 


Yine silikon tabancasıyla rulodan 2'yi iki mukavva arasına tost yaparcasına yapıştırdım. 




Sonrası ise işin en zor kısmı. Evdeki kalmış yünlerle sar babam sar, sar babam sar. Ayakta durması (ağırlık yapması) içinde içine cam boncuklar koydum. 



Hiç yorum yok :