22 Ağustos 2014 Cuma

Ay Kumu - Moon Sand


Pinterest'te gezen her annenin karşılaştığı, haberdar olduğu moon sand- ay kumu'nu birde biz deneyelim dedik. Ben klasik bir bol kepçe olduğumdan 2 ölçü yaptım. Koca bir leğenle kumumuz oldu. Yapması çok kolay, oynaması çok zevkli (en azından benim için), temizlemesi de pek dertli değil. Elinizden çok kolay çıkıyor. Çocuğun dağıtma performansına bağlı olarak oyundan sonra elektrik süpürgesi çalıştırmak gerekebilir. Birde tariflerde bebeyağı kullanın diyor ama ben yeme ihtimaline karşı sıvıyağ kullandım, içim rahat etti. 


Bu kadar hazırlığa rağmen küçük hanım ilk seferinde sadece 3 dakika oynadı kumla. Sonraki günlerde süre yavaş yavaş süre arttı. Oyundan sonra kumu temiz bir poşete boşaltıp buzdolabında saklıyorum. Yaz günü buzdolabından soğuk soğuk çıkmış kumla oynamakta ayrı bir zevkli oluyor. 

Tarif: 8 bardak un 1 bardak sıvıyağ ile karıştırılır. 

Hiç yorum yok :