20 Haziran 2013 Perşembe

Bebek ile herşey dahil tatil hatıraları 2.gün

Sabah 6:15 de kuzunun sesiyle uyandık. Karnını azda olsa anne sütüyle doyurduktan sonra hazırlığımızı yapıp kahvaltıya indik. Kuzu henüz 9 aylık, bu yüzden yiyeceklerinin büyük kısmını yanımızda getirdik. ilk defa evden uzak ve tecrübesiz olduğumuzdan tatsızlık yaşamak istemedik. Ekmeğimizi pekmezimizi ve hatta 2 günlük sebze çorbamızı bile buzluk içinde taşıdık (ne olur ne olmaz). Diyet büfeden tuzsuz peynir ve haşlanmış yumurtamızı alıp kuzunun kahvaltısını hazırladık. Değişik bir yerde kalabalık gürültü derken çok neşelendi. Sırayla bizde tabaklarımızı aldık hep beraber kahvaltı ettik. Kahvaltıdan sonra hemen plaja gittik. Plajın en ücra köşesinde ancak yer bulduk. Saat henüz 8 olmasına rağmen kaçta gelip havlu bırakıyor bu insanlar anlamak mümkün değil. Bizde kendimizi erkenci sanıyoruz.

Kuzu dün ilk deniz tecrübesini yapmıştı. ikinci tecrübede ilki gibi önce mızırtılı geçti. Antalya da olmamıza rağmen deniz henüz ısınmamıştı, suyun soğukluğu hem kuzunun hemde bizim canımızı sıktı. Girince alışamadık :). Bizde havuza gittik. 5 dakika kadar el değmemiş havuzda yüzünce kuzunun keyfi yerine geldi bu sefer hoopp oradan çıkarıp denize soktuk. Böylece deniz suyu o kadarda soğuk gelmedi. Simidine de alıştı, oyunlar falan derken gülücükler saçarak denize girdi.

Denizden sonra babanın kucağında duş aldılar. Üstünü değiştirip biraz oyun ve ara öğünün ardından 30-40 dk bir şekerleme yaptı kuzucuk. Uyanınca bir kez daha denize girdik. Bu seferki taktik önce duş sonra deniz oldu. Her seferinde havuz sonra deniz yerine, duş ve deniz yaptık. Böylece duşta azcık mızırdansada denize girince keyfine diyecek yoktu.

2.deniz faslından sonra saat 11:30'u geçiyordu. Bir şeyler yemek için snack-bara geçtik ancak servis saatlerinin 12:30 olduğunu öğrendik. Neyse biraz dolaştık oyalandık gözleme çadırından gözleme aldık onu yerken büfe açıldı. Kuzuya mercimek çorbası içirmeğe çalıştım (gözlemenin tadına bakmıştı zaten) ama bu kadar sıcağa alışık olmadığından pek oralı olmadı. Bizde odamıza çekilmeye karar verdik.

Oda da biraz ortalığı topladık, kuzuyu uyutmayı denedik ama başaramadık. Öğle yemeği saati de geldiğinden ana restorana gittik. Kuzuya çoçuk büfesinden sebze püresi aldık kendimizde tabaklarımızı hazırladık ve ailecek yemeğimizi yedik. Sebze püresi biraz tuzluydu ama onuda yoğurtla dengeledik. Meyve olarak da karpuzumuzu yedik.

Yemekten sonra odamıza geri döndük. Bu sefer herkes yatağına kuruldu ve saat 16:00 ya kadar mışıl mışıl uyuduk. Saat 16:30 gibi tekrar plaj daydık. Denizimize girdik. Denizden sonra Snack -bardan bir şeyler yesek diye bakınırken kapandığını fark ettik. Allah'tan öğlen büfesinden aldığımız meyvelerimiz vardı. Sonradan pasta servisi yapılan cafeleri olduğunu hatırladık. Gittik ama orada da bir iki kuru pastadan başka bir şey kalmamıştı. Küçük hanıma evden getirdiğimiz sebze püresini yedirdik. Saat 18:30 gibi odamıza geri döndük. Sırayla duşlarımızı yapıp hazırlandık.

19-19:30 gibi yemeğe indik. Küçük hanım akşam yemeği yemediğiden kendisine sadece karpuz yedire bildik. Biz karnımızı doyurduktan sonra da tekrar odaya döndük. Küçük hanım sütünü içip gece uykusuna yattı bizde ona eşlik ettik.