6 Ocak 2014 Pazartesi

Sevgi/Aşk Kuponları

Etsy'deki dükkanımı biliyorsunuz, bloğumun sağ tarafında da görebiliyorsunuz zaten. Kaneviçe sevgimi değerlendirmeye çalışıyorum. Arada birde elimden geldiğince kolayca hazırlanabilecek küçük hediye fikirleri geliştirmeye çalışıyorum . Sevgililer günü yaklaşırken dükkanıma ne koyabilirim diye düşünmeye başladım ve bu kuponları hazırladım. 


Aşk Kuponlarının kurallarını siz koyacaksınız ne zaman nasıl kullanılır gibi. Ben 8 tane kupon hazırladım ama size aynı zamanda 10 tane boş kuponda sunuyorum ki kendi tekliflerinizi yazabilin. Size çıktı alıp kesip zımbalamak kalıyor. Bu kadar kolay. 

Kuponları hazırlaması kolay ama dikkatli olun kuponlarda yazanları yapmaya gelince mızıkçılık yapmak yok. Evi temizlerken/çocuklara bakarken veya romantik akşam yemeğinin hesabını öderken nereden giriştim ben bu işe demeyin. Benden uyarması :)

Hiç yorum yok :