16 Temmuz 2010 Cuma

Tatil Zamanı

Sonunda tatil zamanı geldi...

Tüm senenin yorgunluğunu atmaya yetecek bir süre olmasa da 6 günü 6 ay gibi geçirmeye çalışacağım. Benim kaderim masa başında yaşamak. Kim bir yere gitmek istese beni arıyor. Otel rezervasyonu, Uçak bileti vs... Henüz Antalya'nın 5 yıldızlı otelleri haricinde kendime bir tur hazırlayabilmiş değilim. Doğru olmadı. Ne turlar hazırlıyorum ama gerçekleştiremiyorum.

Neyse biraz içimi döktükten sonra sadede gelirsek yine bir Antalya gezisi olacak. Kemer Tekirova Queens Park Resort Herşey dahil 6 gece konaklama. Pazar sabahı yola Ankara'dan çıkıp Otele, Cumartesi sabahı Otelden çıkıp Ankara'ya. Bayağı bir program... Afyon'da hem gidişte hem dönüşte yenecek olan kaymaklı ekmek kadayıfını söylemeyi unuttum ... :)

Umarım 6 günde 6 aylık dinlenebilirim. Dönüşte yukarda yazdığım programın dışında birşeyler olmuş olursa size de bilgi vereceğim merak etmeyin. :)

Hiç yorum yok :